جابجایی ۶۵۱ هزار تن کالا در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۶۵۱ هزار تن کالا در این استان طی ۲ ماه اول امسال خبر داد.

کلیم‌الله وثوقی امروز در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل کالا در شهرستان پارس‌آباد به صدور ۴۵ هزار و ۱۹۴ برگ بارنامه در این مدت اشاره کرد و گفت: سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، انواع بنزین، آب معدنی، سیب زمینی، سیر، مصالح ساختمانی، شمش آهن، گندم و گازوئیل عمده اقلام و کالا‌هایی است که در ۲ ماه اول سال جابجا شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه روند جابجایی کالا در این استان به صورت عادی ادامه دارد، افزود: در ۲ ماه گذشته ۳۳۱ هزار تن کالا از اردبیل، ۴۹ هزار تن کالا از پارس‌آباد، ۲۰۲ هزار تن کالا از نمین، ۱۸ هزار تن کالا از بیله‌سوار، ۲۲ هزار تن کالا از مشگین‌شهر، هشت هزار تن کالا از گرمی، ۱۷ هزار تن کالا از خلخال و سه هزار تن کالا از اصلاندوز جابجا شده است.
دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از افزایش ۹۳ درصدی صدور بارنامه در گرمی مغان خبرداد و گفت: پارسال در این بازه زمانی ۵۶۷ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود و این در حالی است که در ۲ ماه گذشته بیش از هزار برگ بارنامه صادر شده است.
او همچنین از افزایش ۲۷ درصدی جابجایی کالا در شهرستان اردبیل خبرداد و افزود: در حالی که در ۲ ماه اول پارسال ۳۰۴ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده بود، این رقم امسال به ۳۳۱ هزار تن افزایش یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.