کاروان هشت هزار نفری استان برای آیین ارتحال امام

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: هشت‌هزار نفر از مردم این استان به شکل کاروانی از ۱۲ شهرستان به آیین ارتحال امام راحل در تهران اعزام می‌شوند.

 سرهنگ پاسدار محمد گودرزی به مناسبت هفته امام‌شناسی افزود: این افراد از طریق ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند و حداکثر زمان سفر آنها بنا به مسافت شهرستان‌ها، ۲۴ ساعت است.

وی، شعار امسال هفته امام‌شناسی را «امام وعده‌های صادق» عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی شده سه هزار نفر نیز با خودروهای شخصی از استان به این آیین اعزام شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: استقبال برای اعزام بسیار بالا است اما امکانات محدود است و تنها افرادی که زودتر ثبت‌نام کرده‌اند بر اساس سهمیه پذیرش شده‌اند.

سرهنگ پاسدار گودرزی عنوان کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) هر ساله با خیل عظیم عاشقان و با حضور مسئولان کشوری و لشگری و سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود اما این آیین به دلیل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت سیدالشهدای خدمت ‌و همراهان ایشان، از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب سال گذشته فرمودند که امام نه فقط سرآمد روزگار ما، سرآمد تاریخ ایران است و هیچ جریانی قادر به حذف او نخواهد بود، چراکه خورشید را پشت ابر نمی‌توان پنهان کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای نیز در طول مدت سفر برای زائران به حرم مطهر امام راحل از جمله حضور در قم، جمکران و گلزار شهدای تهران در نظر گرفته شده است.

سردار گودرزی گفت: اجرای مسابقه، حضور راوی در اتوبوس‌ها برای معرفی بیشتر سیره و سبک زندگی امام راحل، مستندسازی توسط تیم‌های خبرنگاری و فضاسازی تبلیغات شهری از دیگر برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: تبیین وعده‌های صادق امام راحل و معرفی چهره‌های الهی و سیاسی حضرت امام راحل، تبیین اندیشه و سیره امام راحل در اسلام ناب و مسئله فلسطین از دیگر برنامه‌ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای زیارت اولی‌ها در نظر گرفته شده است.

 

برچسب ها: ارتحال امام ، کاروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.