مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد

رفع تصرف ۲۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی در ایلام خبر داد.

فرشاد دوستی با اعلام رفع تصرف ۲۰۰۰ متر مربع زمین ملی و دولتی به ارزش نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان، این مهم را حاصل همراهی رئیس کل دادگستری استان، دادستان، بازرس کل و اداره کل بازرسی، دستگاه امنیت و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران، همچنین همکاری نیروی انتظامی استان و اجرائیات شهرداری ایلام دانست.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان بیان کرد: همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهر‌های استان ایلام را دارند باید ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امور حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نگردند.

وی گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان ایلام به صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی مطرح کرد : در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتییانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده واز شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته باشنند.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.