هوای همدان خنک می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: رفته رفته از گرمای هوا از فردا یکشنبه کاسته و پیش بینی می‌شود ۲ یا سه درجه دمای هوا طی روز کاهش یابد.

روح‌الله زاهدی افزود: شرایط دمایی استان همدان از فردا کاهشی است.

او با بیان اینکه امروز هوای گرم و افزایش دما را در نقاط مختلف استان انتظار داریم، تصریح کرد: روز گذشته دما در ایستگاه فرودگاه همدان ۳۴ درجه و در اسدآباد و فامنین به ۳۵ درجه هم رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: طی ساعاتی از امروز علاوه بر گرمای هوا، وزش باد را در اواسط روز داریم و در برخی از نقاط شمالی استان، وزش باد نسبتا شدید هم گزارش می‌شود.

روح‌الله زاهدی برای فردا آسمانی صاف و آفتابی را برای استان پیش‌بینی کرد و افزود: از دوشنبه به بعد رفته‌رفته ابر‌هایی را در آسمان استان داریم و از سه‌شنبه می‌تواند باعث احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق شمال شرقی استان شود و طی روز‌های بعد گستردگی بیشتری در استان داشته باشد.

او تصریح کرد: روز پنجشنبه در نیمه شمالی استان و حتی در برخی مناطق نوبی و دامنه ارتفاعات، بارش‌هایی به شکل رگبار موقتی و محدود را شاهد هستیم.

در ۲۴ ساعت گذشته بهار با ۹ درجه خنکترین و ایستگاه‌های فامنین و اسدآباد با ۳۵ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شده است.

برچسب ها: هواشناسی، ، کاهش دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار