تامین و توزیع انواع سموم کشاورزی در استان یزد

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد، از توزیع چهار هزار لیتر انواع سموم مورد نیاز کشاورزان از ابتدای امسال در سراسر استان خبر داد.

محمد حسن زارعیان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد در راستای حمایت از کشاورزان و تولید محصولات کشاورزی سالم، اظهار کرد: این شرکت نسبت به تامین و توزیع انواع سموم دفع آفات، بیماری‌ها و علف کش‌ها در بین کشاورزان استان اقدام کرد.

وی افزود: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش فعالیت آفات و بیماری‌ها در مزارع، توزیع سموم کشاورزی به صورت منظم و به موقع در حال انجام است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تشریح کرد: در حال حاضر تمامی نیاز کشاورزان استان به سموم کشاورزی از طریق شبکه کارگزاری‌های این شرکت در سراسر استان تامین و توزیع می‌شود و سموم قابل توزیع شامل فیپرونیل گرانول، کارتاپ گرانول، روغن ولک، پروپارژیت، دلتامترین، پرمترین، سایپرمترین، زولون، تاپیک و دورسبان (کلروپیریفوس) است.
زارعیان همچنین از کشاورزان استان یزد خواست، با رعایت اصول فنی و به کارگیری توصیه‌های کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و حفظ نباتات استان، از سموم به طور صحیح و به اندازه مورد نیاز استفاده کنند تا ضمن حفظ سلامت محصولات، از بروز هرگونه مخاطره زیست محیطی نیز جلوگیری شود.

وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد به عنوان یکی از متولیان اصلی تامین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در استان، نقش مهمی در حمایت از کشاورزان و تولید محصولات کشاورزی سالم ایفا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.