رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

امام(ره) به حفظ ارزش‌های اخلاقی توامان باور داشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: براساس اندیشه حضرت امام (ره) توسعه و پیشرفت توامان با حفظ ارزش‌های اخلاقی و کرامت انسانی قابل تحقق است.

حجت الاسلام یوسف جمالی اظهار کرد: حضرت امام (ره) انقلابی را رهبری و ایجاد کرد که ضمن تاکید بر ارزش های دینی و انسانی نگاه تحولی نسبت به مسایل ملی و بین المللی نیز دارد.

وی افزود: تمدن های موجود در جهان نگاه تک بعدی به مسایل دارند طوریکه غرب با وجود پیشرفت های علمی ، تکنولوژی و توسعه ای در زمینه اخلاقی و ارزش های انسانی به بن بست رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرتصریح کرد: نگاه تک بعدی مانع از تحول و پیشرفت همه جانبه است.

جمالی ادامه داد: انقلاب اسلامی از چنین ظرفیتی برخوردار است که در عین اهتمام به احکام دینی ، شریعت و و روایات اهل بیت در زمینه های مختلف روابط بین المللی ، پیشرفت علم ، تکنولوژی و مباحث مختلف نیز رو به تحول و پیشرفت است.

وی یادآور شد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها به ما درس سیاست، عرفان و اخلاق داد که می‌توان سیاست مدار بود و صادقانه نیز با مردم زندگی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح در مصلای جمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

جمالی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در آیین های ۱۴ و ۱۵ خرداد افزود: سخنران مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در بوشهر حجت الاسلام علی شیرازی جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع است.

وی گفت: همچنین مراسم ۱۵ خرداد نیز روز دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در امامزاده قاسم روبروی پارک شغاب برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.