مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه خوزستان:

برنامه‌های متنوع برای تسهیل ازدواج پایوران و کارکنان وظیفه سپاه خوزستان در نظر داریم

سرهنگ طریفی گفت: برنامه‌های متنوع برای تسهیل ازدواج پایوران و کارکنان وظیفه سپاه حضرت ولیعصر خوزستان در نظر داریم.

سرهنگ رضا طریفی مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در همایش جوانی جمعیت که در سالن اجتماعات مجتمع فجر برگزار شد گفت: پس از ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری و راه اندازی قرارگاه جوانی جمعیت و فرزندآوری در کشور و به تبع آن در نیروهای مسلح و سپاه به صورت رسمی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ این قرارگاه در سپاه های استانی تشکیل شده که در سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز به فرماندهی سردار شاهوار پور راه اندازی شد.

او افزود: این قرارگاه ۱۰ کارگروه دارد که مهم ترین اقدامات در خصوص تسهیل ازدواج و فرزند آوری کارکنان (پایور و وظیفه) است و یکی از اقدامات آن نیز برگزار مراسم روز جهانی جمعیت است که امروز برگزار شد و از افرادی که ازدواج کردند یا فرزند آوری سوم به بالا داشته باشند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

سرهنگ پاسدار طریفی این اقدام را در جهت الگو سازی دانست و اضافه کرد: ما برنامه‌های متنوعی را در خصوص تسهیل امر ازدواج در نظر داریم که مهمترین آنها مشوق‌هایی هستند که به صورت وام و تسهیلات در اختیار پایوران قرار می‌دهیم. همچنین اهدای جهیزیه، شرکت در طرح های مسکن و برگزاری سفر از دیگر اقدامات برای تسریع در روند ازدواج است.

او با بیان اینکه کارکنان وظیفه نیز قسمتی از کادر ما محسوب می‌شوند گفت: برای ما هیچ فرقی بین پایوران و کارکنان وظیفه نیست و همه مشوق های در نظر گرفته شده برای پایوران با ملاحظاتی به کارکنان وظیفه نیز داده می‌شود.

سرهنگ طریفی یادآور شد: با همین کیفیتی که امروز از پایوران تجلیل شد، از کارکنان وظیفه نیز تجلیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار