کشف بیش از ۸۲ هزار لیتر سوخت قاچاق/ انهدام باند سه نفره سارقان منزل

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف بیش از ۸۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین به ارزش ۲۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال خبر داد.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : مأموران انتظامی قصرشیرین حین گشت‌زنی در محدوده پایانه مرزی پرویز‌خان، موفق به شناسایی ۵ دستگاه وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و همچنین تعدادی از محل‌های دپو شدند.

وی افزود‌: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۲۷۲ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

باند سه نفره سارقان منزل منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سه نفره سارقان منزل در کرمانشاه و اعتراف آنها به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

علی کرمی اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای یک باند سه نفره شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر کردند.

 کرمی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت منزل در شهرستان کرمانشاه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به کشف تعدادی از وسایل منزل مسروقه در مخفیگاه سارقان، از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی آنها به مراجع قضائی خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.