جذب ایده و پیشنهادهای خلاقانه در حوزه فرهنگ و هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از انتشار فراخوان جذب ایده با هدف آسیب‌زدایی و نوزایی فرهنگ لرستان در این استان خبر داد.

اعظم روانشاد اظهار کرد: فرهنگ و ارشاد لرستان در نظر دارد از طریق فراخوان عمومی اقدام به جذب ایده و پیشنهادهای خلاقانه در حوزه فرهنگ و هنر با اهداف متنوعی از جمله حل مسائل فرهنگی استان داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه مشارکت مردمی رکن اساسی تحقق اهداف فرهنگی است افزود: بر این اساس و با توجه به نام‌گذاری سال نام به جهش تولید با مشارکت مردم، کلیه نخبگان و ایده پردازانی که در حوزه فرهنگ و هنر صاحب نظر هستند و دغدغه‌های فرهنگی دارند طرح و ایده‌های ناب فرهنگی هنری خود را به این اداره کل ارائه دهند.

 روانشاد با بیان اینکه آسیب‌زدایی و نوزایی فرهنگ استان برای موضوع ایده‌پردازی این فراخوان انتخاب شده است به برخی از شرایط ایده‌های ارائه شده اشاره کرد و افزود: ایده‌ها باید مبتنی بر زیست بوم استان باشند و علاوه بر رویکرد روز جامعه احیای سنن تاریخی را نیز در نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: خلاقیت و جامع پذیری و در نظر گرفتن تمام وجوه فرهنگی از جمله زبان، پوشش، آیین، سبک زندگی از دیگر شرایط پرداختن به ایده‌ها هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه به 5ایده برتر هر کدام مبلغ 10 میلیون تومان اهدا خواهد شد افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 مرداد ماه سال جاری ایده‌های خود را به رایانامه farhanglorestan2022@gmail.com ارسال کنند و یا به معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به صورت فیزیکی تحویل دهند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.