ضرورت تدوین جامع و علمی عملکرد رئیس جمهور شهید در دولت سیزدهم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عملکرد دولت شهید رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان باید به صورت جامع و علمی تدوین شده تا در تاریخ ایران ماندگار شود.

آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با سخنگوی دولت در اردبیل اظهار کرد: دشمنان ایران و انقلاب نمی‌خواستند شهید رئیسی موفق شود و در کارآمدی دولت ایشان شبهاتی را مطرح می‌کردند که ایشان اصلاحات اقتصادی را از زیرساخت‌ها شروع کردند.

 او افزود: ایشان در یک اقدام تحسین بر انگیز دست روی موتور محرک‌های تورم گذاشتند و این حرکت درستی بود و جزء ضرورت‌های کشور محسوب می‌شود؛ او مسیر صحیحی را انتخاب کرده بود و اقدامات هم خوب پیش می‌رفت، اما مشیت خداوند بر تمام برنامه‌ها و اراده‌ها حاکم است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: درست است که سیاست حضرت آقا دفاع از کارآمدی تمام دولت‌ها است ولی در خصوص آقای رئیسی، علاوه بر اینکه از کارآمدی ایشان دفاع کرده، از عملکرد ایشان تجلیل هم می‌کردند.

 عاملی خاطرنشان کرد: عملکرد دولت شهید رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان باید به صورت جامع و علمی تدوین شده تا در تاریخ ایران ماندگار شود.

 او گفت: اعتقاد آقای رئیسی نه لزوم تبعیت سیاسی از مقام معظم رهبری بلکه لزوم تبعیت شرعی از حضرت آقا بود، یعنی تخطی از منویات ایشان را برای خود گناه می‌دانستند و اعتقاد ما این است که یکی از رموز موفقیت آقای رئیسی همین بود.

 نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: امیدواریم که عملکرد‌های آیت الله رئیسی به خوبی تدوین شود؛ خود آن بزرگوار هم چنین فکری داشت گاهی سوالاتی را برای دانش آموزان مطرح می‌کرد و به طریقی می‌خواست جوان‌ها را متوجه اقدامات نفیس نظام نماید تا تفاوت‌ها را ببینند.

عاملی افزود: برخی‌ها که وارد ریاست می‌شوند، گاهی معلوم می‌شود که مسئولیت‌ها مطلوب به ذات آنها بوده است ولی آقای رئیسی به ریاست جمهوری به خاطر ریاست جمهوری نیامدند بلکه به نیت خدمت و اقتدارنظام و اعتلاء کشور وارد شدند، آقای رئیسی عطش اینکه در ریاست قرار بگیرند را نداشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.