آماده‌باش هلال احمر در ایام برگزاری مراسم‌ سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی از آماده‌باش روزانه ۶۸ نیروی عملیاتی در ایام برگزاری مراسم‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان خبرداد.

 علیرضا شهرجردی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی ضمن تسلیت ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: در آستانه مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، نیروهای جمعیت هلال احمر استان مرکزی از ۱۲ تا ۱۶ خرداماه ۱۴۰۳ تمامی نیروهای امدادی و پایگاه‌های هلال احمر برای امدادرسانی‌های احتمالی به آماده باش کامل درآمدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با بیان اینکه در این ایام ۱۳ پایگاه امداد و نجات ثابت، کشیک اضطراری شعب و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مرکز استان (EOC)، تیم‌های واکنش سریع، توانا و آنست در حال آماده باش هستند، افزود: این نیزوها با بکارگیری روزانه ۶۸ نفر از نجاتگران هلال‌احمر استان، آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

شهرجردی همچنین به تقویت پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در مسیرهای مواصلاتی منتهی به تهران و حرم مطهر حضرت امام(ره) اشاره کرد و ادامه داد: ۵۰ نفر از اعضای داوطلب هلال‌احمر نیز در برگزاری مراسم ارتحال در بیت حضرت امام(ره) در شهرستان خمین مشارکت خواهند داشت.

 این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه یک گروه ۱۰ نفری از نجاتگران داوطلب و کادر تیم‌های واکنش سریع نیز در پایگاه امداد و نجات شهرستان زرندیه به عنوان نزدیک‌ترین پایگاه به تهران و مرقد مطهر حضرت امام(ره) مستقر شدند، اظهار داشت: این پایگاه ها در آماده باش کامل هستند تا در صورت لزوم برای ارائه خدمت آماده حضور یابند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه ۱۳ دستگاه آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودروی نجات و ۱۰ دستگاه خودروی کمک دار نیز در مجاورت پایگاه‌ها و مسیرهای پرتردد مستقر شده اند، اظهار داشت: عوامل امدادی این استان نیز برای ارائه خدمات امدادی در حوادث و سوانح در حالت آماده باش قرار گرفتند.

شهرجردی در پایان خاطر نشان کرد: به هموطنان عزیز توصیه می شود در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه تلفنی ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.