نشست روشنگری ویژه فعالان فرهنگی با هدف روشنگری در انتخابات

همایش بصیرت سیاسی و نشست روشنگری ویژه فعالان فرهنگی شهرستان اراک با موضوع انتخابات برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک در این همایش مهمترین تکلیف و وظایف هر فرد به ویژه مسئولان را روشنگری و جهاد تبیین دانست و گفت: این همایش به همت معاونت سیاسی سپاه و همچنین مشارکت حوزه‌ها و پایگاه‌های مختلف بسیج در بحث انتخابات که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره داشتند و چهار راهبرد اساسی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات تاکید داشتند، برگزار شد.
سرهنگ مهجوری افزود: این همایش با حضور فعالان فرهنگی و با هدف روشنگری و حضور حداکثری در انتخابات برگزار و در آن دستاورد‌های دولت خدمتگزار و همچنین گفتمان انقلاب اسلامی تبیین شد.
جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش گفت: ادامه نظام جمهوری اسلامی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و این نهضت باید ادامه داشته باشد تا متصل شود به نهضت حضرت حجت مهدی موعود (عج).
سردار غضنفری با بیان اینکه بایستی به این امر توجه شود و این راه و این تفکر استمرار داشته باشد، افزود: مهم‌ترین ویژگی اخلاقی شهید جمهور آقای رئیسی اخلاق سیاسی شان بود.
او گفت: آقای رئیسی نهایت اخلاق در حوزه سیاست بود و نگاهی که در دولت رئیسی پدید آمده در حوزه اخلاق حکمرانی، حوزه سیاست خارجی و ارتباط با مردم است که این بایستی در دولت آینده تجلی یابد و ما باید تلاش کنیم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم و آن تفکری که بیشترین شباهت با رفتار آقای رئیسی است را برگزینیم و نگاهی که دولت رئیس جمهور شهید و ارتباط مردمی داشت در دولت بعد تجلی یابد.
سردار غضنفری در ادامه گفت: در عرصه تبیین روشنگری که می‌خواهی مردم را به راه درست دعوت کنی اخلاق خوب است و این اخلاق خوب معجزه می‌کند و ما بیش از هر چیز بایستی مزین به اخلاق، گره گشا و نقدپذیر باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.