مدیران ورزشگاه آزادی و ریسک خطرناک با جان هواداران

دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در پایان لیگ برتر فوتبال با یک اشتباه مدیریتی بزرگ در برگزاری این بازی همراه بود.

یکی از حساس ترین رقابتهای پایانی لیگ برتر فوتبال دیشب به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی و میان دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان برگزار شد.

در کنار حواشی ریز و درشت این دیدار، اتفاقی عجیب در مجموعه ورزشی آزادی رخ داد که ممکن بود با خطر آسیب جانی برای تماشاگران همراه باشد.

در حالی که تا پیش از این اجازه استفاده از سکوهای جدید که هنوز فاقد صندلی هستند داده نمی شد، با تغییر مدیریت مجموعه ورزشی آزادی و در کمال تعجب در این دیدار تماشاگران سکوها را اشغال کردند و ورزشگاه بعد از یک فصل لبریز شد.

سکوهایی که در قسمت زیرین آن بتن وجود داشته و استفاده از آن با خطرات فراوان جانی همراه بود و می توانست فاجعه ای بیافریند.
در حالی که تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس بدون تهیه بلیت راهی ورزشگاه شده‌اند، سرانجام آنها موفق شدند وارد استادیوم شوند. در شرایطی که قرار بود قسمت غربی ورزشگاه در اختیار هواداران قرار نگیرد، در یک لحظه آنها از گیت‌ها عبور کردند و چندین هزار هوادار در این قسمت مستقر شدند. بر اساس گزارش‌ها ماموران قصد هدایت هواداران را داشتند اما موفق به این کار نشدند.

این سهل انگاری چه از طرف شورای تامین و چه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و چه از سوی یگان امنیتی ورزشگاه صورت گرفته باشد می بایست با جدیت مورد بررسی قرار گرفته و از تکرار چنین تصمیمات پر خطری جلوگیری شود.

پیش از این بارها در مورد غیر استفاده بودن سکو های ورزشگاه در طبقه دوم و همچنین حدود 60 درصد از طبقه اول صحبت شده بود و شاید  در جریان دیدار پرسپولیس و مس می توانست یک فاجعه رقم بخورد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
هر کاری ، ابزار خود را میخواهد ، مثلا اجرای
استفاده از بخشی از ظرفیت ورزشگاه ، اجرای
طرح کریدورهای محکم و موقت را می طلبد و.....
در اینگونه موارد مثل اینکه باید تعدادی جان خود
را از دست بدهند تا به فکر چاره اندیشی بیفتیم !!
البته در آن شرایط هم برخی از مسئول نماها
هنوز در خوابند !!!
Germany
مشهدی
۱۲:۴۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
یک همچی ورزشگاهی واقعا باعث تاسف است و در شان تهران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خدا شفا بده

اون پیراهن طوسی خودشو ب پایین پرت کرده!!

جریمه ش کنین از این غلط ها نکنه

این چ وضعشه
آخرین اخبار