اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

عطاء الله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون برای ساخت ۴۹ هزار و ۸۶۹ واحد شهری و روستایی پروانه ساختمانی صادر شده است.

عطاء الله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون برای ساخت ۴۹ هزار و ۸۶۹ واحد شهری و روستایی پروانه ساختمانی صادر شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۴۲ هزار و ۶۰۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی این استان اعم از شهری و روستایی به مرحله فونداسیون، ۲۸ هزار و ۵۶۵ واحد به مرحله اسکلت و سقف و ۲۳ هزار و ۸۵ واحد به مرحله سفت کاری رسیده است.

اکبری اظهار کرد: متوسط پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن استان در مناطق شهری و روستایی ۵۱ درصد است که علاوه بر رونق واحد‌های تولیدی فعال و راکد، شاهد ایجاد اشتغال برای ۵۲ هزار و ۸۷ نفر از افراد جویای کار هستیم.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: پیشرفت ۵۰ درصدی طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان اشتغال ۴۸ هزار و ۲۷۱ نفر را به همراه داشته است.

اکبری بیان کرد: ۴۶ هزار و۱۲۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی و شهری این استان در حال ساخت بوده که ۳۹ هزار و ۴۷۵ واحد در مرحله اتمام فونداسیون، ۲۸ هزار و ۵۶۴ واحد به مرحله اسکلت و سقف، ۲۲ هزار و ۹۵واحد به مرحله سفت کاری و ۱۸ هزار و ۳۳۱ واحد نیز به مرحله نازک کاری رسیده است.

وی با بیان اینکه ۲۷۲ هزار و ۷۵۰ نفر از شهروندان سراسر سیستان و بلوچستان برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کردند، افزود: تاکنون از مجموع نام نویسی کنندگان صلاحیت ۴۹ هزار و ۲۴۴ نفر برای انجام فرآیند اداری ساخت خانه در قالب نهضت ملی مسکن تایید شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاوه بر طرح‌های قبلی بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در سایت آرمانشهر زاهدان تحویل متقاضیان شده است.

برچسب ها: راه و شهرسازی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار