زمینه اشتغال ۵۷۳ نفر در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان فراهم شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: زمینه اشتغال ۵۷۳ نفر در شهرک‌های صنعتی این استان با بهره‌برداری از ۱۰۱ واحد صنعتی فراهم شد.

علیرضا راشکی   از فراهم شدن زمینه اشتغال ۵۷۳ نفر در واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی این استان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: این تعداد واحد با سرمایه گذاری پنج هزار و ۵۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز تعداد ۶۷ واحد تولیدی با اشتغال ۵۰۴ نفر و با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۱۱۹ میلیارد ریال در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این افزایش تعداد بهره برداری واحد‌های صنعتی در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱، محصول انجام دقیق و مستمر کمیته‌های «پایش طرح‌های صنعتی و غیر صنعتی» و «پایش جواز‌های صادره» و همچنین تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد، آزادسازی و واگذاری زمین‌ها به سایر سرمایه گذاران و کارآفرینان واجد شرایط در کنار شناسایی و رفع مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد یک‌هزار و ۵۶۷ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۳ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ هزار و ۷۵۰ نفر در گستره شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده و مشغول فعالیت است.

راشکی گفت: هم اکنون ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی با دارا بودن زیر ساخت‌های مطلوب در گستره‌ای به مساحت چهار هزار و ۵۹۷ هکتار با طیف متنوعی از محصولات غذایی، فلزی، غیر فلزی، سلولزی و شیمیایی و برخورداری از ظرفیت همجواری و صادرات به ۲ کشور افغانستان و پاکستان و دسترسی به تنها بندر اقیانوس کشور در چابهار و آب‌های نیلگون دریای عمان در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار