نویسنده کتاب «عصر امام خمینی (ره)» به گلستان می‌آید

حجت الاسلام حاجتی نویسنده کتاب «عصر امام خمینی (ره)» برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل به گلستان سفر می‌کند.

حجت الاسلام حاجتی ظهر دوشنبه ۱۴ خرداد مهمان مردم گالیکش و شامگاه دوشنبه پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان ثارالله مهمان مردم گرگان خواهد بود. 

ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۵ خرداد هم حجت الاسلام حاجتی در برنامه‌ای که به مناسبت این ایام در حوزه هنری برگزار می‌شود حضور خواهد داشت و شامگاه سه شنبه پس از نماز مغرب و عشا در جمع مردم شهرستان کردکوی خواهد بود.

کتاب عصر امام خمینی توسط نشر بوستان کتاب قم منتشر شده است.

چاپ بیست و دوم کتاب این کتاب درسال ۱۴۰۲ روانه بازار نشر شد.

این کتاب در چهار بخش تالیف شده است: در بخش اول با عنوان «شخصیت و عصر امام خمینی (ره)» نویسنده به بیان شخصیت امام خمینی (ره) از نگاه حضرت آیت الله خامنه‌ای و دیگر علمای ربانی پرداخته است.

«عصر امام خمینی (ره) و رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر» عنوان دومین بخش از کتاب حاضر است که در آن رویکرد دینی و معنوی انسان عصر امام خمینی (ره) از دیدگاه غربیان مورد بررسی قرار گرفته و رویکرد دینی و معنوی شهروندان جوامع غربی مورد تأکید قرار می‌گیرد.

مؤلف در بخش سوم از این کتاب با عنوان «علل رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر» به بررسی حقیقت جویی (آسیب‌های ناشی از عدم دستیابی انسان به حقایق هستی و تبیین مقصود از واژه دین گرایی) پرداخته، سرخوردگی از خلأ روحی -روانی (جریان علم گرایی محض و انزوای دین و آثار خسارت بار جریان علم گرایی محض در غرب) را بررسی کرده است.

«عصر امام خمینی (ره) نهضت عظیم اسلام گرایی» عنوان چهارمین و آخرین بخش از کتاب مذکور است که در آن نویسنده امام خمینی و خیزش جهانی اسلام را بیان کرده و نهضت جهانی اسلام و وحشت استکبار را مورد تأکید قرار داده و روند اسلام خواهی در جوامع غربی را مورد بررسی قرار داده و اعتراف صاحب نظران غربی به توانمندی و جامعیت اسلام را تبیین کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.