رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

نیرو‌های مسلح ایران در اوج اقتدار قرار دارند

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: به برکت رهنمود‌های امام راحل امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، جوانان، نخبگان و فرزندان این آب و خاک در اوج اقتدار و عزت قرار دارند.

حجت‌الاسلام سید ضیا الدین آقاجان‌پور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع روز یکشنبه در آیین گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در مصلای شهرکرد با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق نه تنها در تاریخ ایران بلکه در تاریخ خاورمیانه بی‌نظیر بود، افزود: عملیات وعده صادق بیانگر اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی، افتخار و اداره ملت ایران و استیصال دشمن است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به سیره علمی و عملی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و همچنین بازخوانی قیام ۱۵ خرداد در تاریخ ایران افزود: مبارزه با ظلم، ستم و استبداد رژیم شاهنشاهی از مهمترین هدف‌های امام راحل بود.

آقاجان‌پور ادامه داد: ۲ هزار و ۵۰۰ سال حاکمان ایران، کسانی بودند که بر این کشور حکومت و ظلم و ستم بسیار کردند و در مقابل اجانب؛ نوکران حلقه به گوش بودند و، اما امام راحل در مقابل این زورگویی‌ها ایستادگی کردند.

وی اضافه کرد: مهمترین آرمان نهضت امام راحل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و امروز نیز پس از ۴۵ سال استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همواره شعار ملت ایران است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به استقلال کشور در همه زمینه پس از پیروزی جمهوری اسلامی ادامه داد: ایران تا پیش از نهضت انقلاب اسلامی و امام راحل، همواره وابسته به اجانب بود و بیگانگان به مقدرات سیاسی و نظامی کشور حاکم بودند و برای ما حاکم، نخست وزیر، دولت انتخاب و خواسته خود را بر ما تحمیل می‌کردند.

وی با بیان اینکه تحقق جمهوری اسلامی دومین آرمان امام امت بود، اظهار داشت: مبانی ایران اسلامی براساس منطق قرآن و اسلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.