ثبت‌نام حیدری در انتخابات

شهریار حیدری نماینده سابق مجلس در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

شهریار حیدری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس يازدهم ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور  در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

شهریار حیدری در نشست خبری پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ژئوپلیتیک ایران در قلب دنیاست و اگر کسی این جغرافیا را درک کند با استعداد‌هایی که خدا به ما داده باید جزو قدرت‌های برتر باشیم.

وی افزود: با شناختی که از استعداد‌های کشور دارم با ظرفیت‌هایی که ملت ما دارد قطع‌به‌یقین ملت ایران را باید جزو کشور‌های قدرتمند باشد که ایران به این سمت حرکت کرده است.

این داوطلب گفت: کشور دارای مشکلاتی است که در نتیجه بی‌توجهی به ظرفیتهاست و از این جهت به استعداد‌ها و ظرفیت‌های کشور تکیه می‌کنم. با توجه به تجاربی که در سطوح مختلف مدیریتی داشتم این سرزمین را به خوبی می‌شناسم و قدرت نظام را درک می‌کنم.

حیدری بیان کرد: با برنامه‌ای که ارائه خواهم داد با استفاده از این ظرفیت‌ها و استعداد‌ها جایگاه ایران بیش از گذشته مشخص خواهد شد و اگر قدرت ملی و ثروت‌ها را افزایش دهیم در عرصه بین‌الملل قدرت خواهیم داشت.

انتخابات‌ ریاست‌جمهوری

او با اشاره به اینکه ما یک درصد جمعیت جهان و هفت درصد منابع جهان را داریم، اظهار کرد: نماینده مناطق مرزنشین بودم و بیش از هفت و نیم میلیون نفر مرزنشین داریم. اگر مشکلات مناطق مرزی را حل کنیم نتایجی مثبت بر عمق کشور دارد.

این کاندیدای انتخابات با بیان اینکه کشور ۱۵ همسایه دارد که باید مورد توجه قرار بگیرید، افزود: اگر در این عرصه حضور یافتم با این شناخت آمدم و در صورت انتخاب با برنامه‌ای که دارم، کشور را بیش از گذشته ارتقا می‌دهیم که همه اینها اثرگذار هستند.

حیدری اظهار کرد: مولفه ما امنیت پایدار و اقتصاد مردم محور است و تمام برنامه‌های بنده براساس مردم‌محوری تعیین شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار