بزرگداشت یاد رئیس جمهور شهید در کارخانه ای که احیا شد+ فیلم

مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان وی در یکی از کارخانه هایی که در سفر رئیس جمهور شهید به سمنان احیا شده بود، برگزار شد .

در سفر رئیس جمهور شهید به استان سمنان در سی ام فروردین امسال ۲۰۱ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت و مراسم این جشن در کارخانه کاشی هفت آسمان سمنان برگزار شد. عصر امروز مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان وی در همین کارخانه و با حضور کارگرانی که حدود یک ماه پیش با رئیس جمهور گفت و گوی صمیمانه ای داشتند و دوباره به محل کار خود بازگشته بودند؛ برگزار شد.

معاون معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت در این آیین گفت: اخلاص در عمل، خدمت بی‌منت، کار جهادی و خستگی‌ناپذیربودن از ویژگی‌های برجسته آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بود. رضا محتشمی‌پور ادامه داد: رفع مشکلات جامعه کارگری، احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد و رشد اقتصادی کشور از جمله دغدغه‌های شهید جمهور بود و همه باید تلاش کنند ادامه دهنده راه این بزرگمرد باشند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این آیین گفت: افزایش ظرفیت تولید و فعال‌کردن واحد‌های راکد از اولویت‌های شهید جمهور بود و در استان سمنان ۲۰۱ واحد تولیدی و صنعتی۱۰۰ درصد واحد راکد با اشتغالزایی برای چهار هزار و ۵۰۰ در دولت سیزدهم فعال شد. به گفته وی، معرفی سمنان به عنوان سومین استان دارای رشد اقتصادی مثبت، رسیدن به نرخ بیکاری کمتر از ۶ درصد بعد از ۱۸ سال در زمستان ۱۴۰۱ و افزایش واحد‌های فرآوری مواد معدنی و کاهش خام‌فروشی معدنی، برخی از دستاورد‌های استان سمنان در دولت سیزدهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار