خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع‌رسانی شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع‌رسانی شود.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در ششمین قرارگاه جهاد تبیین لرستان با اشاره به لزوم تبیین اقدامات دولت به افکار عمومی، اظهار داشت: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید بستری فراهم شود که علاوه بر ۱۸ پایگاه نمازجمعه در سطح استان در مکان‌های عمومی سطح شهرهای استان، پارک‌ها، مساجد و محافل مختلف مدیران استان در اجتماعات مردمی حضور داشته باشند.

وی یکی از توصیه‌های امام خمینی (ره) را که از آن به‌عنوان یکی از اصول انقلاب نیز یاد می‌کنند حضور پررنگ افراد در نمازهای جماعت مساجد و نمازجمعه عنوان کرد و افزود: ایشان می‌فرمایند نمازجمعه از عنایات حق‌تعالی برای جمهوری اسلامی است؛ براین‌اساس نیز حضور مدیران در نمازهای جمعه و گفتگو با مردم در رفع ابهام از مسائل و مشکلات آنان اثرگذار خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر اطلاع‌رسانی حضور مدیران در مراسم‌های مختلف عمومی به‌منظور ارتباط بیشتر با مردم از طریق رسانه‌های جمعی تأکید کرد و افزود: در این زمینه باید فضای اطلاع‌رسانی خوبی فراهم شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اهمیت و اثرگذاری روابط‌عمومی‌ها در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به جامعه و جهاد تبیین، افزود: روابط‌عمومی‌ها از اهمیت ویژه‌ای در اقناع افکار عمومی برخوردار هستند.

وی گفت: اگر بخش‌های مختلف دولت به‌درستی عمل کنند؛ اما اطلاع‌رسانی درست و به هنگام از اقدامات و عملکرد، به جامعه نداشته باشند، در حقیقت در جلب نظر و رضایت مردم دستاوردی صورت نگرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.