دستگیری ۴ متهم سرقت به عنف در نوشهر

با سرعت عمل پلیس ۴ متهم به سرقت به عنف ۳۹ میلیارد ریالی در شهرستان نوشهر دستگیر شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان نوشهر برای بررسی موضوع به محل وقوع جرم اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه ماموران در بررسی‌های نخستین پی بردند که یک فقره تجاوز به عنف به دلیل وجود اختلاف حساب قبلی میان دو طرف صورت گرفته است، افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی‌های دقیق دریافتند که ۳ زورگیر با حمایت مالی طرف حساب شاکی با یک قبضه اسلحه شکاری وارد منزل مال باخته شده و با تهدید مبلغ ۳۹ میلیارد ریال چک در وجه حامل را از وی دریافت و بلافاصله از محل متواری شدند.

سرهنگ درویشی گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با بررسی سرنخ‌های موجود، عامل اصلی وقوع جرم و ۳ همدست وی را شناسایی و با هماهنگی قضایی در مدتی کمتر از ۳ ساعت پس از وقوع جرم، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به دستگیری هر ۴ متهم در اقداماتی مجزا با هماهنگی قضایی، افزود: متهمان پس از اعتراف به جرم خود، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی توسط ماموران به دادسرا معرفی و سپس به دستور قاضی پرونده به زندان معرفی شدند.

سرهنگ در ویشی در خاتمه ضمن بیان اینکه ماموران از متهمان ۴ فقره چک صادرسرقتی به مبلغ ۳۹ میلیارد ریال و یک قبضه سلاح شکاری را که از آن برای تهدید مالباخته استفاده شده بود را کشف کردند، گفت: اطلاع رسانی به موقع در مورد وقوع جرم به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ دلیل اصلی دستگیری متهم توسط همکارانم در کوتاه‌ترین زمان ممکن در این ماموریت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.