عزاداری هیئت بسیجیان همدان در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

هیئت ۱۴ خرداد بسیجیان همدان همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، با راه‌اندازی هیات سینه زنی و حمل پرچم‌های سیاه عزاداری کردند.

هیئت بسیجیان همدان دوشادوش سایر مردم در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی با راه‌اندازی دسته‌های عزاداری به سوگ نشستند.

عزاداران با سینه زنی و نوحه خوانی از سمت میدان میدان شریعتی، خیابان خواجه رشید، آرامگاه بوعلی سینا تا پیاده راه امام خمینی (ره) و مسجد جامع را پیمودند و با در دست داشتن تصاویر امام راحل، مقام معظم رهبری و شهید رییسی ارادت خود را نسبت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ابراز کردند.

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت ۱۵ خردادماه در سطح مساجد، بقاع متبرکه و تکایای سایر شهر‌های استان همدان نیز در حال برگزاری است.

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در جای جای استان با برگزاری آیین‌های عزاداری برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) به سوگ نشستند.

همچنین همزمان با سی پنجمین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب بازخوانی خدمات راهبردی شهید والا مقام سید ابراهیم رئیسی در هزار مسجد و حسینیه سراسر استان همدان در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار