باقری با نخست‌وزیر و رئیس پارلمان لبنان دیدار کرد

سرپرست وزارت امور خارجه ایران با نخست وزیر لبنان و رئیس مجلس این کشور در بیروت دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به لبنان و دیدار‌ها و رایزنی‌ها با مقامات لبنانی، ظهر دوشنبه -۱۴ خرداد- با نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان و نبیه بری رئیس مجلس این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

نبیه بری رئیس مجلس لبنان ۲ هفته پیش برای شرکت در مراسم تشییع و ادای احترام به شهدای خدمت «شهیدان آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رئیس جمهوری) و حسین امیرعبداللهیان (وزیر امور خارجه) و همراهانشان» به تهران سفر کرده بود.

باقری پیش از این با عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه لبنان در دولت پیشبرد امور دیدار کرده بود و در نشست خبری مشترک با او شرکت و تاکید کرد: ثبات و پیشرفت لبنان هدف جمهوری اسلامی ایران و روابط نزدیک دو کشور شاخص اصلی ثبات در منطقه است.

 علی باقری صبح روز دوشنبه - ۱۴ خرداد- در اولین سفر خود به عنوان سرپرست وزارت خارجه با هدف گفت‌وگو در خصوص مناسبات ۲ جانبه با مقامات لبنانی و همچنین رایزنی درباره موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌ویژه آخرین تحولات فلسطین، عازم بیروت شد.

هیاتی از جنبش امل به ریاست خلیل حمدان نماینده نبیه بری و عضو ریاست جمهوری در فرودگاه از علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران استقبال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
درود
آخرین اخبار