آغاز لیگ والیبال بزرگسالان مازندران

لیگ والیبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران با برگزاری ۴ مسابقه آغاز شد.

نیما فرخ منش رئیس کمیته مسابقات هیات والیبال مازندران گفت: لیگ والیبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران با برگزاری ۴ مسابقه در شهر‌های محمودآباد و ساری آغاز شد.

او با بیان اینکه در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها ۱۰ تیم در ۲ گروه ۵ تیمی رقابت می‌کنند، افزود: در دیدار افتتاحیه و از گروه دوم مسابقات، تیم الف عرب ساری با نتیجه ۳ بر ۱ تیم ب عرب ساری را در سالن ورزشی خاریک این شهرستان شکست داد.

فرخ منش از برگزاری ۳ مسابقه دیگر هفته نخست در سالن ورزشی شهید رجایی آزادمون محمودآباد خبر داد و گفت: در دیگر بازی گروه دوم شمس قائمشهر ۳ بر ۱ از سد آینده سازان بابل گذشت. در بازی‌های برگزار شده گروه اول هم املاک بیشه چمستان با حساب ۳ بر ۱ از پیش رو برداشت و شهدای محمودآباد هم ۳ بر صفر پلاس آمل را مغلوب کرد.

او افزود: تیم‌های آتیه جوان چالوس و توپکای بابلسر به ترتیب در گروه‌ای اول و دوم با قرعه استراحت روبرو شدند.

فرخ منش زمان برگزاری هفته دوم لیگ والیبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران را روز جمعه ۱۸ خردادماه در سالن ورزشی امیرآباد ایزدشهر اعلام کرد و گفت: در این دوره از مسابقات، بیش از ۵۰ بازیکن مازندرانی دارای سابقه شرکت در لیگ برتر و لیگ دسته اول والیبال کشور، پویایی والیبال حضور دارند که این نشان پویایی والیبال مازندران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.