اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اسرائیل غاصب نفس‌های آخر خود را می‌کشد و آمریکا مجبور شده راهش را از اسرائیل جنایتکار جدا کند.

حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر امروز در جمع مردم سوگوار و عزادار ارتحال امام راحل در مصلا بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در سانحه بالگرد ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: طاغوت‌زدایی و نفی تفکر طاغوت و استکبار که از اهداف مهم نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه طهارت علیه‌السلام است امام خمینی (ره) آن را در پیروزی انقلاب اسلامی احیا کرد.

وی مبارزه با ظلم، طاغوت، استکبار و ایجاد روحیه شهادت‌طلبی در جامعه را از دیگر خصوصیّات امام راحل برشمرد و بیان کرد: امام (ره) دل و قلب‌های ملت ایران به خدا و قرآن متصل کرد و توانست طاغوت را بشکند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه امام خمینی (ره) طاغوت جهان از جمله قدرت استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی را در هم شکست گفت: امام راحل با شکست حکومت طاغوت نظام مردم سالاری دینی را جایگزین کرد و نظام اسلامی را تشکیل داد.

شیرازی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که نظام مردم سالاری دینی ریشه در دین اسلام دارد تصریح کرد: این حرکت بزرگ و مهم امام خمینی (ره) آغاز کردند و پس از آن رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای آن را تداوم بخشیدند.

وی عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران در جهان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: رژیم ستمشاهی با تصویب قانون کاپیتولاسیون، ایران را به اوج ذلت و خواری کشاند، ولی اکنون جمهوری اسلامی ایران آن چنان دارای قدرت و اقتدار است که دشمنان اسلام از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکا را ذلیل کرده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی با اشاره به حرکت رو به زوال رژیم صهیونیستی و اقتدار جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: زمانی که اسرائیل غاصب و جنایتکار قدرت خود را به رخ جهانیان می‌کشید اکنون با اقتدار جبهه مقاومت و عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق شاهد دست و پا زدن رژیم صهیونیستی هستیم.

شیرازی با بیان اینکه طوفان الاقصی و وعده صادق زوال رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت اضافه کرد: اسرائیل غاصب نفس‌های آخر خود را می‌کشد و آمریکا مجبور شده راهش را از اسرائیل جنایتکار جدا کند.

وی این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را از هنر امام راحل و اقتدار مقام معظم رهبری در مبارزه با ظالم و استکبار دانست و تأکید کرد: از همان زمانی که امام راحل فلسطین را مسئله نخست اسلام اعلام کردند روز به روز بر اقتدار اسلام و مسلمانان افزوده شد و اکنون جبهه مقاومت تمام عالم را نورافشانی کرده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی آینده ایران اسلامی و جهان اسلام را روشن اعلام و تصریح کرد: دشمنان در 45 سال گذشته به انواع دسیسه و ترفند متوسل شده‌اند ولی همه آنها به شکست منجر شد و نشان از رو به نابودی جهان استکبار و ظالمان در جهان است.

شیرازی در پایان باتأکید بر تداوم راه و مسیر رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی اضافه کرد: انتخابات چهاردهم در پیش است و انتظار می‌رود رئیس جمهوری انتخاب شود که بتواند با قدرت، باعزت، با عظمت و تلاش شبانه‌روزی ان‌شاءالله مسیری را که امام راحل گشود و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب آن را استمرار بخشید بتوانیم هر چه زودتر به اهداف بلندی که امام راحل ترسیم کردند و آن شکل‌گیری و تمدن نوین اسلامی برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.