برگزاری مراسم سوگواری به یاد معمار کبیر انقلاب در شهرهای گلستان

مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره)، شهدای ۱۵ خرداد و شهدای خدمت در کردکوی، کلاله، دلند و آزادشهر برگزار شد.

در کردکوی اقشار مختلف مردم به عزاداری پرداختند.


در کلاله نیز مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، شهدای ۱۵ خرداد و شهدای خدمت در مسجد جامع کلاله برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله در این مراسم با عنوان ویژگی‌های امام راحل گفت: هدیه بزرگ امام خمینی به مردم ایجاد فرصت انتخابات بعنوان مردم سالاری دینی بوده است و حضور مردم در انتخابات یک جهاد سیاسی با شعور و آگاهانه است.


همچنین مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن الحسین (ع) آزادشهر برگزار شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه آزادشهر در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران صلابت و افتخار خود را به برکت خون شهداء به دست آورد و لازم است همه ما برای حفظ آرمان شهدا و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی با عنوان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی کم‌نظیر در تاریخ معاصر است و کار‌های بزرگی انجام داده گفت: یکی از کار‌های امام (ره) تربیت انسان‌های برجسته و شهدایی، چون بهشتی، باهنر، مطهری، شهدای محراب و شهید جمهور آیت‌الله رئیسی بود.
در شهر دلند هم مردم مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را برگزار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.