اعزام اولین گروه زائران سیستان و بلوچستان به سرزمین وحی /۱۳ کاروان راهی سرزمین وحی می‌شود

 مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: اولین پرواز حجاج صبح امروز فرودگاه بین‌المللی زاهدان را به مقصد جده ترک کرد

مهدی خسروی بنجار  مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: تعداد یک‌هزار و ۵۷۷ زائر از فرودگاه بین المللی زاهدان در قالب ۱۳ کاروان راهی سرزمین وحی می‌شوند.

مهدی خسروی بنجار بابیان اینکه اولین پرواز حجاج فرودگاه بین‌المللی زاهدان را به مقصد جده ترک کرد، افزود: بار دیگر توفیق خدمتگزاری به زائران بیت الله الحرام فرصتی مغتنم برای اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان به وجود آورد.

وی بیان کرد: اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در کیفیت سطح خدمات رسانی به زائران با تلاش تمامی ارگان‌ها و نهادهای همکار در عملیات حج آمادگی کامل جهت خدمات به زائران خدا را فراهم کرده و امروز ۱۴ خرداد همزمان با سالروز رحلت امام راحل عملیات پذیرش و اعزام زائران انجام شد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: این اداره کل از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم و ارائه تجهیزات و تسهیلات لازم را در فرایند حرکت مسافران فراهم کرده و امروز اولین پرواز از فرودگاه بین‌المللی زاهدان ساعت هشت و ۱۵ دقیقه صبح زاهدان را به مقصد جده ترک کرد.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک‌هزار و ۵۷۷ زائر در قالب ۱۳ کاروان با هفت سورتی پرواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، همچنین ۲ کاروان در قالب یک سرتی پرواز نیز ۲۴۶ زائر بیت الله الحرام را از فرودگاه کنارک به سرزمین وحی می‌رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار