۳۹۷ زنجانی در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ثبت نام کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از حضور ۳۹۷ داوطلب زنجانی در دومین آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر خبر داد.

برزگر گفت: فرآیند آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر رأس ساعت ۱۴:۳۰ روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: داوطلبان باید جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ به سایت مجری برگزاری آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با توصیه به داوطلبان در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه و مطالعه و رعایت مندرجات آن، یادآور شد: داوطلبین باید با همراه داشتن اقلام مورد نیاز اعم از مداد پاک کن و تراش حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل مندرج در کارت ورود به جلسه حضور بهم رسانند و از به همراه داشتن وسایل الکترونیک هوشمند اعم از ساعت، گوشی موبایل، تبلت، رایانه در محل آزمون خودداری کنند.
وی با بیان اینکه عدم حضور به موقع این افراد در زمان و محل مشخص برگزاری آزمون فرایند استخدامی آنان متوقف می شود، تاکید کرد: در صورت همراه نداشتن کارت ورود به جلسه در محل برگزاری آزمون استخدامی از شرکت این داوطلب در این آزمون جلوگیری به عمل می‌آید و در صورت عدم شرکت و حضور ایشان در جلسه آزمون ادامه فرآیند استخدامی ایشان ملغی و این به منزله انصراف از بهره مندی از این بند قانونی تلقی می‌شود.
برزگر با اشاره اینکه ۳۹۷ داوطلب زنجانی در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۲۸۳ نفر با مدرک دیپلم و کاردانی و ۱۱۴ نفر با مدرک کارشناسی و بالاتر در این آزمون شرکت دارند که سهم بانوان ۲۰۳ نفر و سهم آقایان ۱۹۴ نفر است.
وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان به تفکیک شهرستان‌های تابعه نیز افزود: از شهرستان زنجان ۲۸۹ نفر، ابهر ۳۴، خدابنده ۳۹، خرمدره ۱۹، ماهنشان ۶، طارم ۴، سلطانیه ۵ و ایجرود یک نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یادآور شد: تکمیل ظرفیت احتمالی مانده شغل محل‌های این آزمون برای آندسته از شرکت کنندگانی که در رقابت با سایر داوطلبان موفق به قبولی نشده‌اند امکان‌پذیر خواهد بود بنابراین در صورتیکه مشمولین در آزمون شرکت نکنند امکان بهره‌مندی از شغل محل‌های این آزمون را در مرحله اول و نیز تکمیل ظرفیت احتمالی نخواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.