محدودیت سوخت معادن رفع شود

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: حس کمبود سوخت در استان باید رفع شود و دستگاه‌های متولی در این زمینه راهکار‌های اساسی ارائه و عملیاتی کنند.

علیرضا عباس‌زاده در جلسه بررسی مشکل سوخت معادن و ماشین آلات راهسازی و راه آهن استان که با حضور مهدی جعفری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد، افزود: تامین به موقع سوخت ماشین آلات در راستای رونق تولید مورد تاکید است.

وی گفت: باید راهکار‌های لازم برای تامین سوخت بخش‌های مختلف تولیدی و عمرانی استان انجام شود تا سرمایه گذاران دغدغه‌ای نداشته باشند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فعال سازی ۱۵ قطعه طرح راه آهن استان ادامه داد: سوخت ماشین آلات پیمانکاران راه آهن به موقع و به مقدار لازم تامین شود تا دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی تصریح کرد: از این پس ملاک تخصیص سوخت به واحد‌های تولیدی، معادن و پیمانکاران راه آهن و راهسازی بر عهده دستگاه متولی است و در این خصوص کمیته رصد و نظارت برای جلوگیری از قاچاق سوخت هم تشکیل تا نظارت لازم انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: با توجه به نیاز وافر ماشین آلات معادن به سوخت باید محدودیت‌های سوخت در این زمینه توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی رفع شود.

جعفری اظهار کرد: توزیع سوخت در حوزه معادن براساس جی پی اس جوابگو نیست و محدودیت ایجاد می‌شود که دلسردی سرمایه گذاران را به دنبال دارد.

برچسب ها: استانداری ، معادن ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.