۷۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق نتیجه طرح پلیس بوشهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که به مدت یک هفته در سطح استان اجرا شد که با تلاش ماموران ۷۸۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ کارآگاه عبدالرضا بازیاری در جمع خبرنگاران بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی بوشهر در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که به مدت یک هفته در سطح استان اجرا شد با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌های تابعه استان موفق به کشف انواع کالای قاچاق از جمله: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، تجهیزات رایانه ای، لوازم یدکی خودرو، پوشاک، ابزار آلات برقی و ... شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای توقیفی ۷۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد ۶۲ نفر متهم دستگیر و تعداد ۵۸ دستگاه خودرو توقیف ۶۰ فقره پرونده قضایی تشکیل شد.

سرهنگ بازیاری به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالا‌های قاچاق خودداری و موارد مشکوک در حوزه مفاسد اقتصادی قاچاق کالا و سوخت را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا خط تلفن ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.