تغییر ساعت سرویس‌دهی مترو تهران هم‌زمان با تغییر ساعت ادارات

مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: از روز چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ متروی تهران یک ساعت زودتر کار خود را آغاز می‌کند.

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه فعالیت مترو تهران و حومه از ۱۶ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ به دلیل تغییر ساعت ادارات تغییر خواهد کرد، افزود: در این مدت سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری (یعنی خطوط ۱،۲،۳،۴،۶ و ۷) از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴:۳۰ بامداد، پنجشنبه‌ها از ساعت ۵:۳۰ و روز‌های جمعه از ساعت ۶:۰۰ صبح آغاز می‌شود و در تمامی خطوط تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ساعت کاری مترو در خط ۵ از شنبه تا چهارشنبه از گلشهر به سمت تهران از ساعت ۴:۳۰ و از تهران به سمت گلشهر از ساعت ۵:۳۰ آغاز می‌شود و سرویس‌دهی در روزهای پنجشنبه و جمعه در این خط همانند خطوط درون‌شهری آغاز خواهد شد.

لازم به توضیح است که سرویس‌دهی در خط پرند بدون تغییر و طبق زمانبندی قبلی ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: مترو ، ساعت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
ساعت را به جلو نکشیدن، یک اشتباه احمقانه بود.

ساعت بیولوژیک بدن ما، حدود بیست سال بود که به ساعت تابستانه عادت کرده بود. الان ساعت ۴ صبح, هوا روشنه. تمام سیستم بدنمون بهم ریخته.
نمازمون هم قضا میشه
ساعت را یک ساعت به جلو بکشیدددددد.
نمایندگان مجلس، مرد باشند و اشتباهشان را بپذیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
چطور تهرانی پنجشنبه تعطیل باشن ولی شهرستان ها نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
ساعت کاری تهرانی ها شده از ۶ تا ۱۳ مثل شهرستان ها و پنجشنبه ها هم تعطیلن بعد شهرستان ها باید پنجشنبه هم برن سرکار؟! این خلاف عدالت نیست؟ فقط اون یک روزی که شهرستان ها هم قرار بود تعطیل بشن خلاف عدالت بود
آخرین اخبار