اصفهان میزبان دومین نمایشگاه ملی «فن نما»

دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن نما» در کلانشهر اصفهان برگزار می شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری «فن نما» در این کلان‌شهر گفت: این نمایشگاه از دهم تا سیزدهم مهر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

سعید ابراهیمی با بیان اینکه نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری برای دومین سال پیاپی با همکاری ارکان زیست بوم کارآفرینی و فناوری اصفهان برگزار می‌شود، افزود: شعار این دوره از نمایشگاه «ما برای وصل کردن آمدیم» است.

وی با بیان اینکه از اهداف نمایشگاه می‌توان به ارزش آفرینی، شبکه سازی و امیدآفرینی اشاره کرد، افزود: ارزش آفرینی با روایت کارآمدی زنجیره نوآوری و فناوری در حل مسائل و ارزش‌آفرینی ملی، شبکه‌سازی برای تکمیل زنجیره ارزش با تمرکز بر ارتباطات اقتصادی در زیست بوم فناوری و امیدآفرینی با هدف جذب آحاد شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان و افزایش علاقه و امیدآفرینی به واسطه ایجاد زمینه مشارکت فعال در نمایشگاه و رویداد‌های جانبی مدنظر قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: ۸ پاویون برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است که شامل بخش‌های محیط زیست، کشاورزی و امنیت غذایی، ساختمان و صنایع وابسته، نفت، گاز و پتروشیمی، فولاد، سلامت و فناوری‌های زیستی، هوش مصنوعی، نوآوری و خلاقیت، حمل‌ونقل سبز است.

وی با بیان اینکه پاویون‌های نمایشگاه در بخش‌های تجاری‌سازی، دانش‌بنیان و رویداد‌ها شکل می‌گیرد، اظهار کرد: شرکت‌های دارای طرح‌ها و پروژه‌های ملی در اولویت ثبت‌نام هستند.

وی با اشاره به همکاران شهرداری اصفهان در برگزاری این نمایشگاه افزود: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، استانداری اصفهان، شورای اسلامی شهر اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی، منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی و دانشگاه اصفهان همکاران ما در برگزاری این نمایشگاه هستند.

ابراهیمی گفت: سازمان صمت استان، انجمن شرکت‌های دانش بنیان، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی، شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی استان، بنیاد ملی نخبگان، دانشگاه‌های هنر و پیام نور اصفهان و آزاد اسلامی نجف آباد، اداره کل آموزش و پرورش، فولاد مبارکه، سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در برگزاری دومین نمایشگاه ملی «فن نما» مشارکت دارند.

اصفهان میزبان دومین نمایشگاه ملی «فن نما»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار