بررسی وضعیت زیرساخت و خدمات ارتباطی شهرستان مروست

در دیدار فرماندار شهرستان مروست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، وضعیت زیرساخت و خدمات ارتباطی در روستا‌ها و محور‌های جاده‌ای شهرستان مروست بررسی شد.

اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در جلسه با فرماندار شهرستان مروست، با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان مروست، پایین بودن آمار ثبت شده جمعیت ساکن آبادی‌ها و روستا‌های شهرستان در سامانه‌ها را یادآور شد و گفت: آمار خانوار و جمعیت در تعیین اولویت توسعه ارتباطات روستایی که بر اساس برنامه‌ریزی‌های ملی و آمار‌های رسمی انجام می‌شود، موثر است.

وی با تاکید بر اهمیت ویژه پوشش تلفن همراه در روستا‌ها و محور‌های جاده‌ای شهرستان، اظهار کرد: در تلاش هستیم با بررسی‌های فنی و اخذ مجوز‌های مربوطه اقدامات لازم در جهت بهبود کیفیت ارتباطات شهری و روستایی شهرستان انجام پذیرد تا تمامی مردم خصوصاً اهالی روستا‌ها از خدمات ارتباطی پایدار و باکیفیت بهرمند شوند.

بر اساس این گزارش، در دیدار جواد دانشور فرماندار مروست با اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، تکمیل پوشش تلفن همراه برخی روستاها، جاده‌های مواصلاتی و توسعه شبکه فیبرنوری در مناطق شهری شهرستان مروست از موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.