حدود نیمی از آلمانی‌ها از حملات تروریستی در بازی‌های یورو ۲۰۲۴ می‌ترسند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که حدود نیمی از آلمانی‌ها نگران احتمال حملات تروریستی در بازی‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ هستند.

یک نظرسنجی نشان داد که تقریبا نیمی از آلمانی‌ها نگران احتمال حملات تروریستی در جریان جام ملت‌های اروپا یورو ۲۰۲۴ هستند که کشورشان میزبان آن است.

بنابر گزارش القدس العربی، بر اساس این نظرسنجی که توسط موسسه YouGov برای سنجش شاخص‌های عقیده و با همکاری موسسه تحقیقات اجتماعی و بازار Xenos انجام شده است، ۱۲ درصد از افراد مورد بررسی کاملاً نگران حملات تروریستی در طول مسابقات هستند و ۳۵ درصد نیز تا حدودی نگران هستند.

از سوی دیگر، ۲۴ درصد از افراد مورد بررسی تا حدودی احساس اضطراب ندارند و ۱۲ درصد نیز اصلاً احساس اضطراب نمی‌کنند. ۱۶ درصد از افراد مورد بررسی هیچ نظر یا اظهاراتی ارائه نکردند.

علاوه بر این، ۴۶ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند که علاقه‌ای به مسابقات قهرمانی اروپا ندارند. بر اساس این نظرسنجی، ۱۱ درصد مسابقات را رد می‌کنند، در حالی که ۳۲ درصد از آن راضی هستند. ۱۱ درصد از افراد مورد بررسی هیچ نظر یا اظهاراتی ارائه نکردند. بر اساس گزارش YouGov، نظرات ۲۰۶۵ نفر بین ۱۸ تا ۷۵ سال در آلمان در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۵ آوریل به صورت آنلاین بررسی شد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار