یادواره شهدای منطقه ریحان شهر زرند

مراسم ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد و یادواره شهدای منطقه ریحان شهر زرند در مصلای ریحان شهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمد افضلی، کارشناس تعلیم و تربیت سپاه ثارلله استان کرمان گفت: شهدا،  بهترین الگو برای رسیدن به حیات طیبه است.

وی افزود: بهترین الگوی شهدا و سیره شهدا برای همه افراد موثر است و شهید نزد خدا ارزش بالا و امتیاز بزرگی دارد که یکی از آن ها حق شفاعت است.  

کارشناس تعلیم و تربیت سپاه ثارلله استان کرمان با اشاره به اینکه شهدا به مصداق آیه شریفه «عند ربهم یرزقون» هستند و این خیر و برکت را حتی در دوران شهادتشان هم بر اساس آن رسالت شهدایی دارند، افزود: شهدا، حفظ و حراست از انقلاب را نشان داده اند و ان شاءالله استمرار این انقلاب به تمدن جهانی و ظهور حضرت حجت منتهی شود.

وی تصریح کرد: شهدای خدمت در حین انجام وظیفه به شهادت رسیدند و شهید آیت الله رئیسی خادم رضا و مردم بود و عاقبتش در نهایت با نشان افتخار شهادت ختم شد.

حجت الاسلام افضلی بیان داشت:  این ضایعه سنگین،  مردم، رهبر و سراسر جهان را دچار ماتم کرد، رئیس جمهور شهید در عرصه‌های مختلف مدیریتی با وجود موانع بسیار و کارشکنی‌ها و زیرساخت‌های خراب به خوبی امتحان خود را پس داد و در کسوت ریاست جمهوری خدمات بسیاری را به مردم ارائه کرد که بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف، قدرت نظام است و تکیه تمامی اقدامات و تصمیمات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر مردم است و در تمامی اتفاقات و حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه ۸ سال دفاع مقدس با مدیریت مردم، تمامی مسائل حل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار