موجودی فرآورده های نفتی در منطقه زاهدان در سطح مطلوبی قرار دارد

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: امسال در خصوص تأمین و توزیع فرآورده مشکلی نداریم و موجودی انبارهای نفت منطقه در سطح مطلوبی قرار دارد.

 قربانعلی مردانی در دیدار با کارکنان تأمین و توزیع منطقه ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در سال گذشته  گفت: سال گذشته بدلیل افزایش مصرف سوخت و ناترازی بنزین، به لحاظ عملیاتی سالی پرمخاطره بود ولی با همت و تلاش کارکنان منطقه و مخصوصا کارکنان واحد تأمین و توزیع، سوخترسانی بدون وقفه انجام شد و هیچ مشکلی در زمینه تأمین سوخت موردنیاز منطقه بوجود نیامد.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در زمینه تأمین گازمایع و توزیع الکترونیکی آن به مصرف کنندگان نیز گفت: سال 1402 بدلیل تلاش های انجام شده و همکاری و مشارکت دستگاههای ذیربط استانی و کشوری، مشکلی در زمینه تأمین و توزیع گازمایع نداشتیم و بیشترین رضایتمندی مصرف کنندگان در این زمینه حاصل شد.

مدیر منطقه زاهدان با بیان تلاش های انجام شده در سال جاری جهت تأمین و توزیع به موقع سوخت گفت: امسال در خصوص تأمین و توزیع سوخت، اقدامات خوبی انجام شده و سطح مطلوبی از ذخیره سازی در منطقه انجام شده و هیچ مشکلی در زمینه تأمین و توزیع سوخت نداریم.

   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار