جشن ۳ کیلومتری غدیر در خرم‌آباد برگزار می‌شود

دبیرستاد مردمی مهمانی عید غدیر خرم‌آباد گفت: جشن سه کیلومتری غدیر پنجم تیرماه برای دومین سال در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

مسلم رضایی ا ظهارداشت: جشن سه کیلومتری عید غدیر خم روز سه‌شنبه پنجم تیرماه برای دومین سال در شهرستان خرم‌آباد به صورت مردمی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن غدیرخم از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در بلوار سید نور خدا موسوی (بلوار شورا) برگزار می‌شود افزود: ستاد مردمی مهمانی عید غدیرخم در شهرستان خرم‌آباد جهت برگزاری جشن سه کیلومتری عید غدیر، فروردین ماه امسال با حضور مجموعه‌های مختلف شامل هیئات مذهبی، کانون مداحان، هیئت رزمندگان اسلام، موسسات خیریه، گروه‌های جهادی، مساجد، مجموعه‌های مختلف مردمی، فرهنگی، مذهبی، تشکیل شد و در ذیل این ستاد کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته مساجد، امنیتی، انتظامی، هیئات مذهبی، مداحان و... شکل گرفت.

دبیرستاد مردمی مهمانی عید غدیر خرم‌آباد عنوان کرد: در این جشن برنامه پذیرایی، اطعام، برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، حجاب و عفاف، مدیحه‌سرایی، جشن، نورافشانی، مسابقات فرهنگی، مسابقات خانوادگی و آنچه که پیش‌بینی شده، به اجرا در می‌آید. 

وی با اشاره به اینکه در جشن سه کیلومتری غدیر یک روز مفرح توام با بحث جهاد تبیین و در کنار آن شور آفرینی انتخابات ریاست جمهوری برای مردم تدارک دیده می‌شود گفت: سال گذشته در جشن سه کیلومتری غدیر بیش از ۱۲۰ غرفه و موکب برپا شد و برای امسال نیز تاکنون مجموعه‌های مختلفی از قبیل گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی، موسسات خیریه، اصناف و بازاریان و ... جهت خدمت‌رسانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

رضایی خاطرنشان کرد: از همه مجموعه‌های مردمی، دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف دعوت می‌کنیم تا در این جشن بزرگ حضور پیدا کنند همچنین از همه اقشار و گروه‌های مردمی که به هر عنوانی می‌توانند در این جشن خدمتی ارائه دهند دعوت به عمل می‌آوریم تا به عاشقان امیرالمومنین (ع) خدمت کنند.

وی تصریح کرد: افرادی که قصد خدمت‌رسانی در این جشن بزرگ را دارند می‌توانند به رابط این ستاد در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد مراجعه کنند.

 

برچسب ها: غدیر ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.