صدور هشدار سطح نارنجی در هرمزگان

به علت تقویت بارش‌های همرفتی در ارتفاعات هرمزگان بویژه در شهرستان بشاگرد، هواشناسی هرمزگان برای روز‌های جمعه و شنبه هشدار نارنجی صادر کرد.

 براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی هرمزگان، از بعداز ظهر روز جمعه تا اواخر شنبه، هجدهم و ۱۹ خرداد، بارش‌های همرفتی خواهیم داشت.

در این مدت بعد از ظهر و شب رگبار باران و رعد و برق گاهی رگبار نسبتاً شدید باران همراه با تگرگ، تند باد لحظه‌ای همراه با گرد و خاک موقتی پیش بینی می‌شود.

همچنین در این مدت بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها، جاری شدن روان آب، خسارت به سازه‌های موقت به دلیل تند باد لحظه ای، خسارت به محصولات کشاورزی، احتمال افزایش لحظه‌ای باد در دریای عمان و سواحل شرقی استان دور از انتظار نیست.

توصیه می‌شود شهروندان در شهرستان بشاگرد با توجه به بالا آمدن آب رودخانه‌ها در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسل‌ها اتراق نکنند و همچنین از صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:

جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان بله      جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان ایتا     جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان روبیکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
خدا را شکر امیدوارم اتفاقی برای هیشکی نیفته