در نشست هم اندیشی ائمه جمعه با مدیران شبکه استانی همدان، امامان جمعه دیدگاه‌ها خود را در حوزه برنامه‌های رسانه استانی مطرح کردند.

 نماینده ولی فقیه در استان همدان با بررسی نقش و جایگاه صدا و سیما در فرهنگ‌سازی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی رسانه‌ای، گفت: رسانه ملی می‌تواند در پیشبرد اهداف فرهنگی امامان جمعه موثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثفی با تاکید بر ضرورت حفظ مرجعیت رسانه‌ای صدا و سیما، افزود: مجموعه صدا و سیما یک نهاد مردمی است و باید مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

او تاکید کرد: رسانه ملی در موضوع عدالت گستری باید مدافع مردم و خواست‌های آنها باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان هم به حضور پر رنگ شبکه استانی در شبکه‌های سراسری اشاره کرد و گفت: شأن استان همدان اهمیت کار ما را دو چندان می‌کند و در حوزه‌های مختلف تولیدی و فنی و پیشبرد سند تحول سازمان از استان‌های برتر هستیم.

کیوان الوندی در ادمه گزارشی از فعالیت‌ها و تولیدات شبکه استانی ارائه داد.

در این نشست، شماری از ائمه جمعه استان همدان خواسته‌ها و انتظارات خود را مطرح کردند.

پوشش خبری متناسب مناطق مختلف استان، پرداختن بیش از پیش به مطالبات مردمی و مشکلات شهر‌ها در راستای امید آفرینی در جامعه، توجه بیشتر به فرهنگ سازی در حوزه پرداخت زکات و معرفی اسوه‌ها و شخصیت‌های مرجع به جوانان از جمله انتظارات و خواسته‌های ائمه جمعه از رسانه استانی بود که در این نشست عنوان شد.

در پایان این مراسم از ائمه جمعه استان و مدیران رسانه ملی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.