اطلاعیه نخستین گفتاورد نخبگان کشور

بنیاد ملی نخبگان کشور با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری نخستین گفتاورد ملی نخبگان با شعار «نخبگان؛ حکمرانی دانش‌بنیان» خبر داد.

 بر اساس این اطلاعیه، گفتاورد، یک رویداد چهار مرحله‌ای است و در مرحله اول آن، شرکت کنندگان ایده‌های خود را در ۵ محور اصلی شامل حوزه‌های مالی و ارزی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حکمرانی هوشمند ارائه می‌کنند.

این گفتاورد با هدف تعامل نخبگان، مدیران و مردم برگزار می‌شود و مخاطبان این رویداد، همه آحاد جامعه هستند به نحوی که راه‌حلی برای چالش‌های کشور ارائه کنند.

این رویداد در چهار مرحله دریافت ایده ها، انتخاب افراد منتخب، رقابت بین افراد منتخب و داوری و انتخاب گفتاورد طراحی شده است.

مهلت ارسال ایده ۲۸ خرداد ماه اعلام شده است.

به برگزیدگان، تندیس برگزیدگی (سیمرغ زرین)، ۱۰ میلیارد ریال جایزۀ نقدی و ۱۰ میلیاد ریال جایزۀ اعتباری برای تحقیق و اجرایی سازی ایده‌های برتر به عنوان جایزه اعطا می‌شود.

عضویت در کارگروه‌های تخصصی ستاد راهبری تحول دولت و امکان ارائه ایده‌های برتر در شورا‌های عالی مربوطه با حضور رئیس جمهور از دیگر امتیازات افراد برگزیده اعلام شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:

جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان بله      جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان ایتا     جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان روبیکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.