استاندار سمنان :

عملکرد و دستاورد‌های دولت سیزدهم تبیین شود

هاشمی بر لزوم تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم و بیان اهمیت مشارکت در انتخابات تاکید کرد.

هاشمی استاندار سمنان در جلسه ستاد انتخابات استان گفت : در روز‌های باقی مانده تا برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضروری است جهاد تبیین در انتخابات و عملکرد دولت برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان ۴ مولفه امنیت ، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات را مهم دانست و گفت: ائمه جمعه و جماعات و صاحبان تریبون برای دعوت حداکثری مردم در پای اخذ رای بکوشند.

وی همچنین با بیان اینکه آمادگی افتتاح برخی طرح‌های دولت سیزدهم در این ایامبه نام رئیس جمهور شهید وجود دارد گفت : نظارت بربازار و کاهش تورم ،مردم داری و امید آفرینی مهمترین وظیفه مسئولان و دست اندرکاران برای جلب مشارکت مردم است.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان هم گفت: فرایند ثبت نام انتخابات ۱۴ خرداد به اتمام رسیده است و دراین دوره از انتخابات افراد با گرایش‌های مختلف ثبت نام کرده اند.

فرج الله شوشتری از فرمانداران خواست در فرصت باقی مانده تا برگزاری انتخابات کاستی‌های موجود در فرایند برگزاری انتخابات را رفع کنند.

در این جلسه همچنین فرمانداران شهرستان‌های استان اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری را در شهرستان‌های خود بیان کردند.

افزایش صندوق‌های سیار و استقرار آنها در مکان‌های مسافر خیز ، برگزاری جلسات آموزشی برای اعضا و دست اندرکاران انتخابات ، استفاده از ظرفیت مدارس برای شعبه‌های اخذ رای رعایت اصل بی طرفی و افزایش جلسات با هیات‌های نظارت از دیگر مواردی بود که در اینجلسه درباره آن بحث و تبادل نظر شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.