صدور مجوز رشته تحصیلی جدید در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

وزارت بهداشت مجوز قطعی مرکز تحقیقاتی مراقبت‌های پرستاری و مرکز تحقیقاتی سرطان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را صادر کرد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت : در دویست و نود و دومین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با تأسیس مرکز تحقیقاتی مراقبت‌های پرستاری و مرکز تحقیقاتی سرطان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان موافقتشد.

کامران قدس با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات مراقبت‌های پرستاری دانشگاه در سال ۱۳۹۴ موفق به اخذ موافقت اصولی شده بود، گفت: این مرکز تحقیقاتی با بیش از ۱۰ محقق به صورت محوری در زمینه آموزش و پژوهش در مراقبت‌های پرستاری در سه سطح پیشگیری، درمان، و توانبخشی فعالیت می کند .

وی افزود : رعایت اصول اخلاق در پژوهش، حفظ کرامت و حقوق انسان‌ها، دانش‌پروری، تولید و ارتقاء دانش پرستاری، حمایت از تحقیقات نوین و کاربردی در حوزه پرستاری، انجام فعالیت‌های پژوهشی هدفمند و با کیفیت، تربیت نیروی انسانی پژوهشگر و کارآمد در زمینه پرستاری، کمک به ارتقاء سطح سلامت بیماران، و در نهایت کمک به ارتقا سطح سلامت آحاد جامعه، از مهم‌ترین رسالت‌های این مرکز تحقیقاتی است.

مرکز تحقیقات مراقبت‌های پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، تنها مرکز تحقیقات با موافقت قطعی در قطب یک در حیطه پرستاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.