دستگیری اعضای باند شرارت در عملیات پلیس کهنوج

سرهنگ حسینی گفت: ۵ عامل شرارت که در قالب یک باند اقدام به سرقت مسلحانه و ایجاد ناامنی در شهرستان‌های جنوبی کرمان می‌کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ حسینی گفت: در پی گزارش‌های مردمی به پلیس، مبنی بر وقوع چندین مورد راه بندی مسلحانه، سرقت خودرو، طلای منازل و خودرو‌های با راننده خانم و تجاوز به حریم خصوصی دیگران در کهنوج و شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس کهنوج قرار گرفت.

وی افزود: با پیجویی‌های بی وقفه ماموران پلیس امنیت عمومی، اعضای این باند در ۲ منزل در یکی از محله‌های کهنوج  و در عملیات ضربتی پلیس امنیت کهنوج غافلگیرو دستگیر شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۵ عامل شرارت بیان داشت: اعضای این باند مسلح در آخرین اقدام خود در شامگاه گذشته در شهرستان کهنوج با ورود به یک منزل اقدام به زورگیری و سرقت طلا کردند.

 وی با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح ممنوعه به همراه مهمات مربوطه، ۵دستگاه خودرو، ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۹ کیلو و ۶۰۰گرم تریاک از این باند، تصریح کرد: این سارقان برای تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار