انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت برق و پلیس امنیت اقتصادی

تفاهم‌نامه همکاری فی مابین شرکت برق و پلیس امنیت اقتصادی چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، در راستای برنامه ریزی و اجرای دستور العمل‌های ابلاغی با محوریت مقابله و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز تفاهم نامه همکاری با حضور مدیر عامل این شرکت و رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان امضا شد.

مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت ضمن تقدیر از تعاملات نیرو‌های انتظامی و پلیس امنیت در زمینه پیشگیری و مبارزه با سرقت تاسیسات و مبارزه با استخراج غیر مجاز رمز ارزها، گفت: استفاده غیر مجاز از انرژی برق در مراکز غیر مجاز رمز ارزها، ایجاد خاموشی، افت شاخص کیفی برق، افزایش مصرف، نوسان شدید در شبکه‌ها و خسارت به لوازم برق را در پی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


سرهنگ سلیمانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی جناب نیز با اشاره به همکاری مجدانه نیرو‌های انتظامی با شرکت برق در سنوات گذشته، تعاملات فی مابین را ادامه دار و همه جانبه عنوان کرد و افزود: با استفاده کنندگان غیر مجاز انرژی برق در حوزه استخراج رمز ارز‌ها برخورد قاطع خواهد شد.

گفتنی است: از ابتدای آغاز طرح مقابله با ماینر‌های غیر مجاز تا کنون تعداد ۲ هزار و ۸۴۵ دستگاه غیر مجاز ماینر از ۱۷۵ مرکز در سطح استان شناسایی، جمع آوری و جهت پیگرد قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار