امدادرسانی پزشکی به خدمه کشتی تجاری روسی در بندر فریدونکنار

سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از امدادرسانی پزشکی به خدمه کشتی تجاری روسی مستقر در لنگرگاه بندر فریدونکنار خبر داد.

علی اصغر صادقی سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: مرکز فرعی هماهنگی جستجو و نجات دریایی (MRSC) بندر فریدونکنار در ساعت ۲۰:۵۰ روز چهارشنبه شانزدهم خرداد ماه، پس از دریافت پیام اضطرار از سوی کشتی تجاری روسی، مبنی بر نیاز به امداد رسانی پزشکی به یک نفر از خدمه به دلیل عفونت از ناحیه پا، بی درنگ نسبت به اعزام شناور (یدک کش فریدونکنار)، به محل استقرار کشتی در لنگرگاه بندر فریدونکنار اقدام کرد.

او افزود:فرد بیمار در ساعت ۲۱:۳۰ توسط یدک کش از کشتی تجاری تحویل گرفته شد و پس از انتقال به اسکله بندر فریدونکنار، بلافاصله توسط نماینده شرکت کشتیرانی با همکاری یگان حفاظت بندر، برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان شهر اعزام گردید.

صادقی گفت:هموطنان گرامی در صورت بروز هر گونه حادثه دریایی در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند از طریق شماره تلفن (۱۵۵۰) با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر (MRCC) تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
بهترین سوغاتی به دریانوردان روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
مگر کشتی غرق شده؟