کمک ۵۴۰ میلیونی نیکوکار بیرجندی به طرح قرض ماندگار

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان جنوبی گفت: نیکوکار بیرجندی مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان به طرح قرض ماندگار کمیته امداد کمک کرد.

گرامی‌نسب مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان جنوبی با تبریک ۱۷ خرداد سالروز تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: نیت نیکوکار ارجمند، ارائه تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان بوده و معادل دو برابر این مبلغ نیز از طرف دفتر مرکزی این صندوق هم در نظر گرفته شده که با توجه به نیت نیکوکار، در جهت ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان هزینه خواهد شد. 

او پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت را یکی از خدمات صندوق امداد ولایت به نیازمندان دانست و افزود: سپرده خیرین از طریق صندوق امداد ولایت و برای رفع مشکلات مالی متقاضیان پرداخت شده و هیچ گونه سودی به آن تعلق نمی‌گیرد.

گرامی‌نسب ادامه داد: طرح قرض ماندگار یکی از طرح‌های این صندوق است که در آن، نیک اندیشانی که نیت کمک به تسهیلات قرض الحسنه به منظور رفع مشکلات نیازمندان را داشته باشند می‌توانند کمک‌های خود را به این صندوق واریز نمایند تا پس از هم افزایی دو برابری، تمامی اعتبار به صورت تسهیلات قرض الحسنه در اختیار مددجویان قرار گیرد. 

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون خیرین استان ملبغ ۸۴۰ میلیون تومان به طرح قرض ماندگار کمک کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار