تشریح آخرین وضعیت پایانه جدید شرق

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: به نظر می‌رسد تا پایان تابستان و یا در ابتدای نیمه دوم سال، پایانه شرق به مرحله بهره‌برداری برسد.

سید جعفر تشکری هاشمی روز پنجشنبه با بیان اینکه بر اساس گزارشات کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، پیمانکار در تمام بخش‌هایی از پایانه شرق که باید اصلاح و تکمیل می‌شدند، در حال فعالیت است، گفت: هرچند هنوز هیچ‌یک از بخش‌ها بطور کامل به بهره‌برداری نرسیده، اما عملیات عمرانی در حال انجام است و تا چند ماه آینده اتمام خواهد یافت.

وی اظهار کرد: آنچه جای خرسندی دارد این است که کارگاه فعال شده و پیمانکار با سرعت در حال انجام تعهدات است؛ علی‌رغم اینکه در سال‌های اخیر اقدام خاصی صورت نگرفته بود، در چند ماه اخیر روند فعالیت‌ها تسریع شده است.

تشکری هاشمی با بیان اینکه پیمانکار بر اساس منابع مالی که تخصیص یافته بود، کار را دنبال می‌کند، ادامه داد: ما بودجه مورد نظر را در شورا تصویب کردیم و با توجه به پیشبرد امور به نظر می‌رسد مشکلی در تامین اعتبار وجود ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: بر اساس برآورد‌های اولیه به نظر می‌رسد تا پایان تابستان و یا در ابتدای نیمه دوم سال، پایانه شرق به مرحله بهره‌برداری برسد.

آخرین وضعیت پایانه جدید شرق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار