اجرای سه طرح بزرگ صنعتی در جونقان

سه طرح بزرگ صنعتی خانه شامل واگذاری کشتارگاه صنعتی، طرح کشت و صنعت سه هزار راسی و کارخانه کارتن‌سازی در بخش جونقان شهرستان فارسان در دستور کار قرار دارد.

محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اداری بخش جونقان شهرستان فارسان که با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، گفت: از این تعداد دو طرح مصوب سفر رئیس‌جمهور است که شامل واگذاری کشتارگاه صنعتی جونقان از سازمان جهادکشاورزی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و احداث طرح کشت و صنعت سه هزار راسی که در داخل کشتارگاه انجام می‌شود، است که تلاش خود را برای تسریع در بهره‌برداری این طرح‌ها به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: پارسال هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزایی به صورت قرض‌الحسنه در شهرستان فارسان پرداخت شد.

مولوی اضافه کرد: امسال نیز ایجاد اشتغال برای هزار و ۶۷ نفر در سطح شهرستان از سوی ۳۱ دستگاه اجرایی هدف‌گذاری شده است.

وی بیان داشت: همچنین از محل اعتبارات بخش تعاون نیز ۲۰۰ میلیارد ریال برای شهرستان فارسان در سالجاری اختصاص یافته است و هر تعداد شرکت تعاونی در بخش‌های اقتصادی که نیاز به منابع مالی داشته باشد می‌تواند از این محل منتفع شود.


بیشتر بخوانید


مولوی اظهار داشت: در بخش مشاغل خانگی نیز ۲۱۰ میلیارد ریال امسال به شهرستان فارسان اختصاص یافته است و فرماندار می‌تواند این اعتبار را بین دستگاه‌های اجرایی توزیع کند.

وی یادآور شد: کمک به احیای واحد‌های راکد و تعطیل در قطب صنعتی جونقان را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل برشمرد و گفت: از محل منابع صندوق کارآفرینی امید به احیای سه طرح به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال کمک شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.