از بین رفتن سهمیه در سامانه یکپارچه فروش به دلیل داشتن پلاک تاکسی

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکل لغو خودروی ثبت نامی خود را در سامانه یکپارچه خودرو به دلیل داشتن پلاک تاکسی مطرح کرد.


شهروند خبرنگار ما که دارای پلاک تاکسی است و سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده و درخواست خودروی دنا پلاس دستی را داده است از لغو امتیازش به دلیل داشتن پلاک تاکسی سخن گفت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام؛  یک سال و نیم پیش صد میلیون پول بلوکه کرده و در سامانه یکپارچه ثبت نام کردم. یک عدد دنا پلاس دستی با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۳ برنده شدم و بعد از دو ماه پول‌ها از بلوکه خارج شد. از آن زمان دنبال جور کردن پولش بودم که تا به امروز قیمت خودرو تقریبا ۲ برابر هم شده!
حالا که بخشنامه این خودرو اومده، وارد سایت شدم و دیدم نوشته برنده نشدید. با  ایران خودرو تماس گرفتم، گفتند به خاطر پلاک فعالت هست، در صورتی که پلاک فعال من تاکسی هست و چه همان زمان که توی یکپارچه ثبت نام کردیم و چه الآن که بخشنامه دنا پلاس تابستان ۱۴۰۳ آمده، در شرایط عمومی بخشنامه که براتون ارسال می‌کنم، بند ۵ نوشته که پلاک انتظامی فعال نصب بر روی خودروی شخصی امکان ثبت نام ندارد، نه تاکسی.
خود کارشناسان ایرانخودرو هم میگن که به ما گفتند داشتن تاکسی و وانت منعی ایجاد نمی‌کنه. بعد از این همه انتظار و پول بلوکه کردن و وام گرفتن، الان می‌خواهند ماشین ما را ندهند.
البته این مشکل خیلی از عزیزان هست که پلاک تاکسی و وانت دارند. لطفا پیگیری فرمایید.

بخشنامه

بخشنامه ایران خودرو

بخشنامه خودرو

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار