تامین اجتماعی سمنان ۷۰۸ میلیارد ریال هزینه خدمات درمانی پرداخت کرد

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان گفت: ۷۰۸ میلیارد ریال به مراکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد با این سازمان در سال ۱۴۰۳ پرداخت شد.

امیدیان  در نشست کمیته بازرسی و نظارت بر عملکرد مراکز طرف قرارداد با تامین اجتماعی سمنان گفت: ۷۰۸ میلیارد ریال بابت سهم سازمان و طی سه مرحله از ابتدای سالجاری به مراکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد دانشگاهی، خصوصی و دولتی پرداخت شد.

وی ادامه داد: سومین مرحله پرداختی ۱۴۱ میلیارد ریال است که بابت هزینه درمان و دریافت خدمت بیمه شدگان تامین اجتماعی در مراجعه به پزشکان، دندانپزشکان و دریافت خدمات دارویی از داروخانه های خصوصی طرف قرارداد واریز شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان با اشاره به گسترده بودن خدمات در بخش درمان غیرمستقیم، اظهار کرد: مهیاسازی شرایط مناسب و مطلوب ارائه خدمات درمانی به جامعه در سایه تعامل هرچه بیشتر بین بیمه‌های پایه و مراکز ارائه دهنده خدمات محقق خواهد شد.

وی با قدردانی از همکاری خوب مراکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد بویژه مراکز دانشگاهی با مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان، گفت: مدیریت درمان این سازمان آمادگی برای امضای قرارداد خرید خدمت از تمامی متقاضیان همکاری با سازمان تامین اجتماعی دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان گفت: این سازمان در بخش درمان غیرمستقیم با ۵۱۳ مرکز درمانی و تشخیصی دانشگاهی، دولتی و خصوصی قرارداد خرید خدمت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار